smartlam 當前離線
進階會員
不過佢硬件真係唔錯,軟件可以修正既 liederho 發表於 2015-5-12 23:50
TOP
天之皇者 當前離線
中級會員
smchkman 當前離線
Sim 2 連 2G 網絡都上唔到網咩??? smartlam 發表於 2015-5-12 15:19
fungcrazy 當前離線
Banned
所以的人立即鳥獸散 smchkman 發表於 2015-5-13 01:39
校草 當前離線
2G 上唔上到網都無咩所謂, 又唔係快 校草 發表於 2015-5-13 09:51
hinchun93 當前離線
或者遲下會有大update,而家佢都係行32bit,未用盡部機 fungcrazy 發表於 2015-5-13 08:55