不過佢硬件真係唔錯,軟件可以修正既
liederho 發表於 2015-5-12 23:50



弊在工程部可能得一個工程人員,而且可能受壓力賊左工呢!!! 呢兩三個月,每月都承諾一定有新 ROM 出,點知側側膊唔多覺又冇影 !!!

TOP

zenfone2 個SPEC 好吸引,但討論區話部機好多問題

TOP

Sim 2 連 2G 網絡都上唔到網咩???
smartlam 發表於 2015-5-12 15:19



所以的人立即鳥獸散
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2187346

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

所以的人立即鳥獸散
smchkman 發表於 2015-5-13 01:39



但反而我部 ZENFONE 6 的 SIM2 又可以 2G 上網喎 !?

TOP

2G 上唔上到網都無咩所謂, 又唔係快

TOP

2G 上唔上到網都無咩所謂, 又唔係快
校草 發表於 2015-5-13 09:51



乜咁講呀?! 我返大陸用國内充值咭得 2G 上網,在網上訂機票車票、跟國內所有人在微信聯絡,都係靠 2G 上網咋!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

或者遲下會有大update,而家佢都係行32bit,未用盡部機
fungcrazy 發表於 2015-5-13 08:55


或者等一個好既custom rom,軟件改善到,部機就真係抵用

TOP