江南大叔 當前離線
中級會員
想問有無全白色? 定係得全黑? ylimny 發表於 2012-12-2 03:35
TOP
satoshi_bukki 當前離線
Banned
WING1888 當前離線
進階會員
有冇師兄知A750有冇雙通呀.試咗1個打出一個打唔入 江南大叔 發表於 2012-12-2 10:49
蘋果皮基本就係個電話,佢用Bluetooth connect 咗個手提,加上個程式要求JB (iPhone) 或者root (and ... bobo334455 發表於 2012-12-2 00:53
唔好意思,請問影相個LED夠光嗎?謝謝 satoshi_bukki 發表於 2012-12-2 11:17
所有MTK既機99.999999%都係單通,唔使再問,再試!包括A750. WING1888 發表於 2012-12-2 12:25
呵呵.我都係應師兄要求試下.卡2全部飛線去卡1係OK的 江南大叔 發表於 2012-12-2 12:30
你可以試下SIM 1打去SIM 2,通既就係雙通! WING1888 發表於 2012-12-2 12:35
iscat 當前離線