請問個指紋scanner準唔準
bobbi 發表於 2011-6-2 01:38

準.........

TOP

Has anyone tried ME860 with CSL 4G?

TOP

回復 62# eyschoi

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... age%3D1&page=12

And page1 speed test!

TOP

果然同我估既一樣...
alistair3149 發表於 2011-6-1 23:16



    那些一條條的"光射線", 同指紋方向有關.

TOP

請問個指紋scanner準唔準
bobbi 發表於 2011-6-2 01:38


我自己用就大約 80% 解到 Lock, 可能未慣掃得唔好
用人地手指就暫時 100% 解唔到 Lock

TOP

回復 55# FreeTong

原來真係呢個問題, 我部MS同SAMSUNG都會甘, 係有少少油係個LENS上面.

TOP

我自己用就大約 80% 解到 Lock, 可能未慣掃得唔好
用人地手指就暫時 100% 解唔到 Lock ...
炒炒 發表於 2011-6-2 11:24

人地手指就暫時 100% 解唔到 Lock

TOP

係咪冇得set 兩個人嘅指紋data?
搵黎搵去都唔覺有

TOP

係咪冇得set 兩個人嘅指紋data?
搵黎搵去都唔覺有
市花 發表於 2011-6-2 17:49

冇得set

TOP

我睇youtube示範指紋解鎖,set左兩隻手指,即係可以一隻自己一隻別人。
不過唔知最多可以set幾多隻呢?

TOP