alistair3149 當前離線
進階會員
請問個指紋scanner準唔準 bobbi 發表於 2011-6-2 01:38
TOP
eyschoi 當前離線
中級會員
Stupid_Germini 當前離線
FreeTong 當前在線
果然同我估既一樣... alistair3149 發表於 2011-6-1 23:16
炒炒 當前離線
nelsonyin 當前離線
我自己用就大約 80% 解到 Lock, 可能未慣掃得唔好 用人地手指就暫時 100% 解唔到 Lock ... 炒炒 發表於 2011-6-2 11:24
市花 當前離線
係咪冇得set 兩個人嘅指紋data? 搵黎搵去都唔覺有 市花 發表於 2011-6-2 17:49
bobbi 當前離線
初級會員