市花 發表於 2011-6-1 05:47 PM

Defy打筆劃打到 丼 字
但手寫唔得

TOP

舊電既續航能力如何?

TOP

回復  FreeTong


ching, 請問有無工程模式去 check 機?
honming 發表於 2011-6-1 14:15


尚未找到

TOP

舊電既續航能力如何?
Giroro伍長 發表於 2011-6-1 18:27



    裝o左個 Battery Monitor Widget , 過幾日睇睇結果
https://market.android.com/details?id=ccc71.bmw

TOP

本帖最後由 FreeTong 於 2011-7-30 20:33 編輯

Atrix 第七試, 鏡頭真的那麼差?

Atrix 只有500萬像素的鏡頭, 當然好不到那裡.

網上有好幾張拍問題照片, 我也拍到一張.


我馬上再拍一次, 結果...


看到有好大的分別, 原因是...
第一張, 是我用手指點一點鏡頭(之後), 所拍攝的.
第二張, 用鏡頭紙 (or 眼鏡布), 把鏡頭處理(清潔)一下.

TOP

Atrix 第七試, 鏡頭真的那麼差?

Atrix 只有500萬像素的鏡頭, 當然好不到那裡.

網上有好幾張拍問題照片,  ...
FreeTong 發表於 2011-6-1 23:12

果然同我估既一樣...

TOP

回復 55# FreeTong

如果沒有用手指點鏡頭,拍攝都會出現此情況嗎?

TOP

差好遠喎...

TOP

回復  FreeTong

如果沒有用手指點鏡頭,拍攝都會出現此情況嗎?
jasonqwe 發表於 2011-6-1 23:28

手震會

TOP

請問個指紋scanner準唔準

TOP