非洲人 當前離線
初級會員
分别都係在鏡頭者 via HKEPC Reader for Android DiuLee 發表於 2024-6-6 15:48
TOP
mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
特級會員
ace3 neo 主鏡頭都已經係次旗鑑級啦. mcdull 發表於 2024-6-6 16:06
冇咁誇張 。同旗艦好大分別 非洲人 發表於 2024-6-6 16:39
smartfone 當前離線
又係hkepc首席著名soc鈉米價錢分析師 得啖笑 jk1399 發表於 2024-6-5 20:37
ace 3相機正 neo 打機好 k70 平 ace3比較合理的,始終相機係貴D有用D hkmand001 發表於 2024-6-6 04:41
DiuLee 當前離線
中級會員
次旗艦同旗艦緊係有分別啦.. 次貨同正貨一樣.. mcdull 發表於 2024-6-6 17:55
taingaukwai 當前離線
有test 話 ace 3影相特別正? 3部sensor size差唔多 都係中至中高階 smartfone 發表於 2024-6-6 18:57
呢三四年進步好大,而家千元機 main camera 已經好過好多幾年前 flagship 了。 via HKEPC Reader for An ... DiuLee 發表於 2024-6-6 19:45