分别都係在鏡頭者  

via HKEPC Reader for Android
DiuLee 發表於 2024-6-6 15:48



屏幕 鏡頭 系統 質感     
系統問題我唔會揀小米

TOP

ace3 neo 主鏡頭都已經係次旗鑑級啦.

TOP

ace3 neo 主鏡頭都已經係次旗鑑級啦.
mcdull 發表於 2024-6-6 16:06



冇咁誇張 。同旗艦好大分別

TOP

冇咁誇張 。同旗艦好大分別
非洲人 發表於 2024-6-6 16:39


次旗艦同旗艦緊係有分別啦..
次貨同正貨一樣..

TOP

又係hkepc首席著名soc鈉米價錢分析師
得啖笑
jk1399 發表於 2024-6-5 20:37


都認同 soc邊有standard價錢
都冇講最低價定平均價

TOP

ace 3相機正
neo 打機好
k70 平
    ace3比較合理的,始終相機係貴D有用D
hkmand001 發表於 2024-6-6 04:41

有test 話 ace 3影相特別正?
3部sensor size差唔多 都係中至中高階

TOP

次旗艦同旗艦緊係有分別啦..
次貨同正貨一樣..
mcdull 發表於 2024-6-6 17:55

呢三四年進步好大,而家千元機 main camera 已經好過好多幾年前 flagship 了。

via HKEPC Reader for Android

TOP

有test 話 ace 3影相特別正?
3部sensor size差唔多 都係中至中高階
smartfone 發表於 2024-6-6 18:57

睇完評論有啲心動揀E部,唔知邊度至抵,發覺香港水貨都係三仟伍右

via HKEPC Reader for Android

TOP

有test 話 ace 3影相特別正?
3部sensor size差唔多 都係中至中高階
smartfone 發表於 2024-6-6 18:57

我個人覺得 Sony sensor 會好過 OV(小米k70)。加埋佢又齊 3 cam,相質素一樣都 win 焦段。

via HKEPC Reader for Android

TOP

呢三四年進步好大,而家千元機 main camera 已經好過好多幾年前 flagship 了。

via HKEPC Reader for An ...
DiuLee 發表於 2024-6-6 19:45

咪好過2021 imx766 少少

TOP