lumia 920 竟然係1.7!!!!

TOP

大陸機送都唔要 執到都掉左佢 部部都係垃圾

TOP

IPhone5 應該有成1.4-1.5之前睇的。 部部都係垃圾,送比我都吾要
基本上高於1也不要,自用a800 只有0.5

TOP

小米2S 係咪都咁高?

TOP

千幾蚊我寧願用單核512mb ram, 都唔用4核山寨
uwantwant 發表於 2013-3-11 21:53


Me 2..........自我抄賣山寨

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

大陸機都監控功能
監控你所有訊息
唔係新疆暴亂點會咁快拉人
mailman20038 發表於 2013-3-12 09:41


要係機監控?

TOP

小米2S 係咪都咁高?
alexn 發表於 2013-4-13 11:15



    人地話最高值都是2,不過呢個區最好米講甘多,有好多人搵食的。

TOP

驚手機輻射完全係庸人自擾. 手機只會發出非電離輻射, 只對人體細胞有極其微量的加熱效果. 如果驚手機輻射會 ...
bencpp 發表於 2013-4-13 13:26



   科學家有一致意見就好,最幣沒有,我都想信你,可是。。。。。

TOP

我諗你地有啲地方攪錯左,果個數值只是最大值,手機發射功率係同當時接收強度成反比,咁先會令電池用耐啲。有些手機列出好低數值,我想問係咩情況下測出?待機時?打出電話時?上載時?係屏蔽房中測試?
如果係發射站旁測試,我諗數值一定好靚!

TOP