但另一方面見到班傻仔水魚在 Group 入面幫人清貨,然後重要話“好正”  真是好好笑 ...
happylesson3003 發表於 2024-7-19 19:49



    在哪個group ?可否有資料

TOP

三星不論水/行, 無事係正常, A52比屋企人用, 都3年, 用到而家好地地
jk1399 發表於 2024-7-20 10:29


咁唔知係咪我黑仔喇    係呢間嘢買嗰部 ***  M31,   半年後部機不斷自動重啟    可能過熱重啟

TOP

咁唔知係咪我黑仔喇    係呢間嘢買嗰部 ***  M31,   半年後部機不斷自動重啟    可能過熱重啟 ...
FT907 發表於 2024-7-24 11:08 AM



    太低階QC差唔奇,你仲要買水貨無仇報

TOP

咁唔知係咪我黑仔喇    係呢間嘢買嗰部 ***  M31,   半年後部機不斷自動重啟    可能過熱重啟 ...
FT907 發表於 2024-7-24 11:08



    呢部exynos 9611有問題

TOP

呢部exynos 9611有問題
smartfone 發表於 2024-7-24 11:18



    估計係cpu過熱問題    次次都係行山嗰陣時  發覺部機熄咗   reset過.
平時用  好少會自己reset

TOP

2500 人仔都買到8gen3, 天雞9300國行機。  仲需要買垃圾不明來歷水貨機?

via HKEPC Reader for Android ...
louisfly 發表於 2024-7-23 00:30


點都有啲人唔鐘意中國版電話嘅

TOP

但另一方面見到班傻仔水魚在 Group 入面幫人清貨,然後重要話“好正”  真是好好笑 ...
happylesson3003 發表於 2024-7-19 11:49


求group link. Pm me

TOP

咁唔知係咪我黑仔喇    係呢間嘢買嗰部 ***  M31,   半年後部機不斷自動重啟    可能過熱重啟 ...
FT907 發表於 2024-7-24 03:08


好大機會死底板

TOP

回覆 37# sonicpeter


    Pm 左, 不過個你自己諗清楚,又唔係賣得平同啲機甩皮甩骨,然後一班傻的好似未見過人賣機幫人清垃圾,然後依家個Group 又學人叫人搶“利是”然後又叫人去佢哋果到同佢地個職員影相真係好高能。

TOP

手機日日對住,仲緊要過銀包,點解要買得咁求其

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP