Redmi 12t pro 8200, 8+128 1112人仔有啲吸引
但唔好LCD,唯有等k60e 有無好價

TOP

我仲唸梗。但因為無global rom,只得cn rom,怕多廣告
aajkwong 發表於 2023-10-21 21:30


可刷eu

TOP

我又想知边部紅米唔得
b-29 發表於 2023-10-22 14:03


https://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=634&t=6647232
通常都係入門機型。

最新嘅型號,就要睇下有冇人試咗再回報啦。

TOP

唔知 香港 TB 有冇特別 offer

via HKEPC Reader for Android

TOP

可刷eu
IIII 發表於 2023-10-22 14:19

講12T pro, 有部 11T pro 12+256,好價中。變相呢部變第二考慮。
8gb 又俾civi 1s 頂士(但無佢貢好電)

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

我又想知边部紅米唔得
b-29 發表於 2023-10-22 14:03

紅米12C

via HKEPC Reader for Android

TOP

都系iPhone 好  

TOP

講12T pro, 有部 11T pro 12+256,好價中。變相呢部變第二考慮。
8gb 又俾civi 1s 頂士(但無佢貢好電)
...
stockmike 發表於 2023-10-22 15:37


紅米如果唔刷rom, whatsapp會唔會delay?

TOP

定係睇埋下星期8 Gen3出左先, 再買返8 Gen2

隔離見到 nubia Z50 , TB

12+256 $2199
12+512 $2399
1 ...
clubsim 發表於 2023-10-21 17:27


問:今年雙11, 大家有咩心水

答: 心水就是不買就是贏
你買就是被商家套路了
雙11什麼都不買(包括但不限於手機)
一分錢不花

TOP

部大後備機紅米NOTE3 就快死...
見到999人仔 Civi 1S 有d心動, 未落手... 轉過頭無埋.

TOP