回覆 21# AA1051


    並非plan問題。 用國內移動就可以用到3/4G...但用香港移動4G pro就在國國內上唔到Td3G..用部vivo xplay3s就無問題!

TOP

本帖最後由 xibeilou 於 2014-4-18 16:14 編輯
回覆  AA1051


    並非plan問題。 用國內移動就可以用到3/4G...但用香港移動4G pro就在國國內上唔到Td3G ...
Stupid_Germini 發表於 2014-4-18 15:32



    3s原來用得香港4G,好野
想搵部通行中港的手機好難

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

轉左繁體出唔到香港字

via HKEPC Reader for Android
andypson 發表於 2014-4-18 13:22



    轉返簡體香港字出返黎.

TOP

c兄係邊到買嫁 可以pm嗎

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 36# LarSing


    問題係師兄報告話此機上到去得E

TOP

支持支持 !

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP