唔知有無師兄用過呢部 同G pro 可以話比我聽呢部電量好D 定 GPRO?
如果呢部電量仲好d就出手了

TOP

有師兄A850K 轉 A860K/S嗎 ?如有,請分享

TOP

呢度有no.6同g pro啲資料
http://www.gsmarena.com/compare. ... 8&idPhone2=5254

兩部都好出色

TOP

V6 的重量真係...

TOP

唔太熱,暖暖地就一定架啦
用電比Note2快, 可能係大畫面關系... 但可以換電就問題唔大, 玩成日斷估都用唔哂 ...
wm07 發表於 2013-4-1 16:30


Tb 最平唔洗五千,四千六左右就有。

TOP

有人話韓機雖然上到LTE, 但只係得番DATA, 所以用緊LTE時有人打電話搵你係會搵唔到 ...
n2user 發表於 2013-4-2 11:02


唔聽書,係4g宜家只支持data,有電話會去返3g。

TOP

我宜家用緊120ROM 中文漢化版-90%MENU漢化, 不過SEND 短信有問題, 換咗GO短信暫時問題解決了.

TOP

唔聽書,係4g宜家只支持data,有電話會去返3g。
ngmanwai 發表於 2013-4-2 22:56



    即係如果set死接收lte, 就冇左電話功能?

TOP

有幾機皇? OPTIMUS G PRO 先係喎...

TOP

點為之係機皇?

TOP