lionrock1 當前離線
中級會員
TOP
mailman20038 當前離線
littleme 當前離線
Banned
tmtp101 當前離線
peaceso 當前離線
特級會員
我是第一水買的, 用了4個月, 最近放了, 原因是幅射太高. 那麼好的機, 就是這樣唔得,我電話多, 不敢長用. : ... latvia 發表於 2013-3-11 18:00
bbsen 當前離線
進階會員
要監控唔係電訊商個度截取 message 竟然係手機搞,傻佬一名 littleme 發表於 2013-3-12 11:19
kelvinka 當前離線
latvia 當前離線
咁雷軍都算有良心喇,起碼印埋出黎俾你睇 ccck2004 發表於 2013-3-11 21:28