多次傳聞小米衝出強國,但係遲遲未見有實際行動,是否輻射問題先至係真正死因?

TOP

大陸機都監控功能
監控你所有訊息
唔係新疆暴亂點會咁快拉人

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好彩小用電話 多用whatsapp

TOP

我是第一水買的, 用了4個月, 最近放了, 原因是幅射太高.
那麼好的機, 就是這樣唔得,我電話多, 不敢長用. : ...
latvia 發表於 2013-3-11 18:00


嘩 2.0 W/kg...

高於0.8W/kg 已經不能接受 ( 所以從不用iPhone )

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 33# littleme


    唔信就算 有識人就咁俾人拉左

TOP

要監控唔係電訊商個度截取 message 竟然係手機搞,傻佬一名
littleme 發表於 2013-3-12 11:19



    傻佬 X 1.5

應該係電訊公司﹐ 電話 加電話APP 都截取﹗

TOP

呢度有隻死忠無人回佢既post

TOP

咁雷軍都算有良心喇,起碼印埋出黎俾你睇
ccck2004 發表於 2013-3-11 21:28



我諗佢都唔想印, 不過法規沒有辦法.
但是你要買了才有得看才知道甘高.
網上都搵唔到資料, 只掃到話米1  0.8, 低過好多大廠.......
且有好多文章將米一和米二混為一談.

TOP