not from authorised dealers forget about it, no warranty
hkc9 發表於 2012-9-27 14:55


未做過保養就唔好聽人亂講啦
成日拎D舊事出黎吹
單+貼紙

TOP

又係人講你就信?定係知一半唔知一半?   
有行保貼紙+正本單就有行保
最好張單係機打單
如果係手 ...
enviro50042c 發表於 2012-9-27 20:24


你既消息來源 ? 定又係人講你又信
師兄你同3星握過手WO

我就個老友真人真事部NOTE 係細鋪買, 個盒有SYNERGY 鐳射印紙
INVOICE, 盒配件果D都全齊
上到三星維修部咪又係話吾保修, 個理由就話張單吾係特許代理, 經銷商咁

TOP

未做過保養就唔好聽人亂講啦
成日拎D舊事出黎吹
單+貼紙
enviro50042c 發表於 2012-9-27 20:25


我就普通用家無意筆戰
如果你既說話代表到三星, 吾理咩鋪, 單+貼紙okay可以保修. 我講定sorry先

如果不, 就算吧

TOP

你既消息來源 ? 定又係人講你又信
師兄你同3星握過手WO

我就個老友真人真事部NOTE 係細鋪買, 個 ...
紫楓鈴 發表於 2012-9-27 20:33

我試過係d無離頭細鋪買左部有貼紙既SII,張單寫左個IMEI,上到三星一樣照換mon都無收過錢喎

TOP

My friend work in Samsung, he told me note 2 LTE will release no later than earily Nov, the price is note 2 3G price + 500$, Samsung staff can get 15% off.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我就普通用家無意筆戰
如果你既說話代表到三星, 吾理咩鋪, 單+貼紙okay可以保修. 我講定sorry先

如果不, ...
紫楓鈴 發表於 2012-9-27 20:43



我洗乜代表三星
我親身經歷
細鋪+手寫單/機打單都做過保養
我先無咁得閒吹水

TOP

你既消息來源 ? 定又係人講你又信
師兄你同3星握過手WO

我就個老友真人真事部NOTE 係細鋪買, 個 ...
紫楓鈴 發表於 2012-9-27 20:33


咁我唔知喇
我自己又做到
我唔知你朋友果張咩單有冇貼紙囉
我果張係咁囉
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我試過係d無離頭細鋪買左部有貼紙既SII,張單寫左個IMEI,上到三星一樣照換mon都無收過錢喎 ...
bbgirl223 發表於 2012-9-27 21:02



最緊要係張單要有IMEI no/貼紙先可以證明你呢部機唔係比D鋪頭二手當一手賣

TOP

回復 39# enviro50042c

又學到野..

TOP