提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 Kobukuro 於 2011-11-18 23:41 編輯
好學唔學學埋死剩一半唔夠垃圾唉瘋d衰,
本來對佢好有興趣講得上買硬宜家三千都要諗! ...
清水灣 發表於 2011-11-18 22:47



    Agree !!
    冇得換電真係...興趣大減!

TOP

回復 20# antony


即係之前上台冇出過機就可以有呢個價?

TOP

等電訊數碼個PLAN算,真係好慢=.=

TOP

回復  antony


即係之前上台冇出過機就可以有呢個價?
FULLHD 發表於 2011-11-18 11:49 PM

可以呀,咩 Plan 都得 ($35 都可以!)

TOP

本帖最後由 z888888 於 2011-11-19 00:49 編輯

呢部有無Crystal talk function?

TOP

M3可以雙向錄音, 唔知都係MOTO出的這一部有沒有

TOP

沙田果間開幾點??天日一早狗衝
$35 plan!!!!

TOP

回復 35# antony


thx ching
真係好吸引

TOP

呢部有無Crystal talk function?
z888888 發表於 2011-11-19 00:48



呢部通話質素似乎好掂:

http://www.phonearena.com/review ... eview_id2896/page/5

TOP