Sun 當前離線
CS SUN
進階會員
TOP
~爆石~ 當前離線
中級會員
回覆 ~爆石~ 我都留意左好多評測,都係MBACK好用好多 想問係咪冇IPHONE咁順手? ... Sun 發表於 2018-10-2 22:35
andypson 當前離線
Kis`s 當前離線
Banned
ivan1612 當前離線
用左一日, 本來用開iphone,有D唔慣 1.相機慢,特別轉mode : 相片>人像>拍片 要2,3秒 2.指紋解鎖好一般 3. ... ~爆石~ 發表於 2018-10-2 22:18
用MBACK.....慣左返唔到轉頭 Kis`s 發表於 2018-10-3 01:17
對住傳統3天王鍵MBACK當然好好用. 但用過全屏手勢後, MBACK只係一般, 仲要佔左螢幕小部份空間. ... andypson 發表於 2018-10-3 10:17
等update 唯有,好似過場動畫都改埋,順咗 ~爆石~ 發表於 2018-10-3 12:17
由開始好想買, 頭幾次都搶唔到, 到宜家已經攤凍曬購買意欲. 中間都有留意魅族個rom大小問題都唔少. ... andypson 發表於 2018-10-3 12:39
dreail 當前離線