回覆 3540# afq5n

我打緊比Samsung大陸,等緊人聽,我有進一步消息再update大家

TOP

回覆 3541# gkong


    等你消息

TOP

回覆  afq5n

我打緊比Samsung大陸,等緊人聽,我有進一步消息再update大家
gkong 發表於 2016-10-14 11:57



    我都搵人問緊,話係香港買上去用,現在要回收可以點做.

TOP

回覆 3542# LUNG2000LUNG1

佢話即刻覆唔到我,要一個工作天後先話我經理打返比我

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我有三部係手,最橙係,無單。
公司同水貨商訂相機果時順手訂。
唔知有冇機會換或退款

TOP

回覆 3544# gkong

ching 你係唔係直接話你係香港人想上去退機?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 afq5n 於 2016-10-14 14:46 編輯

回覆 3548# Mrcheng
有可能要大陸身份證登記,唔sure,等樓上個位ching update。
水貨回收 唔同國行,無明確政府既指引的。
國行佢唔收,你就可以搵大陸相關部門。

TOP

回覆 3547# afq5n

我係咁講呀,睇下點覆啦!

TOP