細舖單暫時三星係不受理
冰凍可樂 發表於 2016-10-13 14:17

好難受理
細鋪果種拿貨法
係一個大拆家好似百記同豐澤咁拿咁大數量拿貨有優惠價
之後再拆比n咁多間細鋪

之後d細鋪又混埋電訊商d後門貨賣

三星供貨名單自然無細鋪名
咁你叫三星回幾多入貨錢比細鋪?

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

好難受理
細鋪果種拿貨法
係一個大拆家好似百記同豐澤咁拿咁大數量拿貨有優惠價
之後再拆比n咁多間細鋪

...
lkh_214 發表於 2016-10-14 02:20


我會支持三星都係一視同仁退返原價比細舖,情況等如有人二手$4,500買返黎而家有得退都係會退返原價$6,198, 係會有廉,今時今日攪到咁無人估到,最估唔到係回收前已經有左一次全球性回收,咩錯都係三星嘅錯。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

樓主有話冇比佢,留紀念
Mrcheng 發表於 2016-10-14 08:47

尋晚退,都係比淨機佢 ,
盒,配件無比佢 。
lens cover 都無比 。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  andrewyl


    你係邊間舖退?
avg 發表於 2016-10-14 09:05

炮台退,用住 C7 頂住當先 。
睇下 V20 或 ZF 3 deluxe ,比較緊 。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP