FreeTong 當前離線
進階會員
有冇app可以做到係notification度click個item就鎖左部機既可以推介下? e+轉有聲/冇聲mode要按2次power but ... UMPC 發表於 2011-8-28 22:38
TOP
chobitkit 當前離線
中級會員
i cant switch on any program in the webtop mode, any ideas? chobitkit 發表於 2011-8-29 09:30
不明白你所講的情況 FreeTong 發表於 2011-8-29 10:58
i can use webtop via hdmi cable, but when i click ' firefox' or 'facebook', the program didnt start ... chobitkit 發表於 2011-8-29 11:17
整個 Webtop 是根藏在 Atrix 裡, 如有任何不正常, 都是內部問題. 你是改ROM / HD Dock / LapDock 叫出 ... FreeTong 發表於 2011-8-29 11:36
i had flashed a room and use hdmi cadle to 'call out ' the webtop! i chobitkit 發表於 2011-8-29 11:44
這下子沒法幫你了, 刷入第三方的, 沒有正常的可說 FreeTong 發表於 2011-8-29 11:49
can u tell me which webtop version u are? chobitkit 發表於 2011-8-29 11:54
wall007 當前離線