18:9 屏幕令到 10 Pro 機身拉長左。

via HKEPC Reader for H1512
451KL 發表於 2017-10-17 11:16 PM

我覺得佢排前左。應冇咁長。
比例上Pro應窄過普通版。

via HKEPC Reader for Android

TOP

屏幕原來已經全部用京東方。包括lcd同oled

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 292# samuelxx


    lcd唔用jdi?

TOP

回覆 287# chris201314


    其實咁都好既, 迫到高通都放粒 X20 去 845 度, 下年 845 應該會幾勁, 家陣 970 只係領先到3-4個月....

TOP

想問下用開p10 plus的師兄,個home鍵有冇長按熄屏的功能?

TOP

屏幕原來已經全部用京東方。包括lcd同oled
samuelxx 發表於 2017-10-17 11:52 PM

點都好過用jdi , lg.

via HKEPC Reader for Android

TOP

睇倒一位HK youtuber測試, mate10個PC Mode可以連接KM+MS用
paul0923 發表於 2017-10-17 21:53

個pc mode仲掛一大舊,六年前moto atrix 4g已只須一條hdmi 算不算技術大倒退
https://youtu.be/eQXocxVT2wM

TOP

回覆 298# stephen1029dog

Mate10好似都係只需一條usb-c轉hdmi線:
http://www.chongdiantou.com/wp/archives/18820.html

TOP