本帖最後由 stephen1029dog 於 2021-8-31 15:20 編輯
咁比國際版x60 同60pro 好左幾多?定無好左
baby1234 發表於 2021-8-31 11:53 AM

X70比 X60 多左雲台 IMX IMX766 >IMX 598.但870>天雞1200.
X70 pro 比X60 pro 多左5倍鏡 IMX IMX766 >IMX 598.但870>天雞1200.

整體上影相好左,但U就差不多.
https://nanoreview.net/en/soc-compare/qualcomm-snapdragon-870-vs-mediatek-dimensity-1200
870性能上好過1200 小小 ,但耗電1200又好小小.

個人都係睇價錢,現X60 3600左右.如果X70 定價4700甚至跟oppo(reno6) 加價有機會成5千頭左右.
咁就直接X60

TOP

有個細Mon係鏡頭側面又好似幾方便,攪到我又有D興趣換。
arrychiu 發表於 2021-8-30 02:12 PM



另有網站講個背不是mon,是塊鏡

TOP

另有網站講個背不是mon,是塊鏡
stephen1029dog 發表於 2021-8-31 12:51

咁就興趣大減,等9月9日就清楚。

TOP

咁就興趣大減,等9月9日就清楚。
arrychiu 發表於 2021-8-31 13:35

我就相反,如果係mon就興趣大減。

via HKEPC Reader for Android

TOP

我就相反,如果係mon就興趣大減。

via HKEPC Reader for Android
andypson 發表於 2021-8-31 13:55


因為無咗個細Mon就同我用緊嘅X60 Pro+分別唔大

TOP

最擔心啲電量啫,而家已經唔太夠用一日,多個mon又會用多啲電

TOP

最擔心啲電量啫,而家已經唔太夠用一日,多個mon又會用多啲電
baby1234 發表於 2021-8-31 14:02


電量我又OK,重未試過一日唔夠用。

TOP

你輕度用家嘛

TOP

你輕度用家嘛
baby1234 發表於 2021-8-31 14:16


有時都唔輕,上個星期工作需要,錄Video錄咗個幾鐘。

TOP

因為無咗個細Mon就同我用緊嘅X60 Pro+分別唔大
arrychiu 發表於 2021-8-31 13:58

鏡頭旁邊禁大塊鏡已經好有辨識度。

via HKEPC Reader for Android

TOP