FROM:XPERIA BLOG

XZ1 Comact官方圖流出
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆  ShekBoy


  知道 XZP 同XZs 有,但 XA1 果類中低階好似冇?
av117 發表於 2017-8-24 20:21


中低階應該一年更新一次
明年有望升級 P23/X30

TOP

仲係大額頭下巴,不了

via HKEPC Reader for Android
yanchoki 發表於 2017-8-24 06:24



真係無眼睇....

TOP

仲係大額頭下巴,不了

via HKEPC Reader for Android
yanchoki 發表於 2017-8-24 06:24



    x2 冇有錯

TOP

如果雙前喇叭既代價係大額頭同大下巴
其實我真係無所謂
(當然如果可以維持到雙「前置」喇叭既同時可以細多少少(真係少少就夠)額頭下巴我都想

要極細額頭下巴買S8 NOTE8 G6 V30啦
但就單喇叭

TOP

如果雙前喇叭既代價係大額頭同大下巴
其實我真係無所謂
(當然如果可以維持到雙「前置」喇叭既同時可以 ...
akitohk 發表於 2017-8-27 17:40


   
電話喇叭,聲唔爛已經足夠,咁細喇叭,都唔要求有乜好聲,寧願要獨立dac配靚耳筒。反而邊寬mon細真係唔掂

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPad

TOP

電話喇叭,聲唔爛已經足夠,咁細喇叭,都唔要求有乜好聲,寧願要獨立dac配靚耳筒。反而邊寬mon細真 ...
yanchoki 發表於 2017-8-27 17:52




大家要求唔同啦
你可能唔會就咁用機身喇叭睇Youtube, 我成日會
無話要好似無間道咁高音甜, 中音準, 低音勁

而係側面喇叭仲要得一邊既單喇叭睇片真係完全唔好feel
比較節哀d既做法, 一邊側面喇叭再加earpiece做另一邊前面
個效果都同雙「前置」係另一回事

TOP

個框多左好多橫條, 好醜樣

TOP

框粗下巴又大。。。

TOP

連強國機都超前佢,佢真係只想留嚟賣咗個xperia brand 比人,好似vaio 咁

TOP