nexus走低價路線先考慮

TOP

好多人都話個芒有問題,Google出左更新去fix,不過情況無乜改善,個人認為硬件問題居多。
之前仲係stock lollipop既時候,flash gitch kernel可以解決部份Mon問題,不過升左上去marshmallow後只能用elementalx。
七吋板我覺得比較就手,所以想nexus7 有後繼機,其實邊間廠整都無問題,不過最好唔好搵返asux 就得。

TOP

其實玩過下Nexus 9我覺得真心唔錯,可惜一開始太貴,但宜家入2字頭應該好啲嘅。



via HKEPC Reader for Android

TOP

哈哈,突然搵到好多知音,原來好多人都同一情況。
7吋平板個人黎講都幾鐘意,幾就手,睇網頁、雜誌(join左網上雜誌app),或者check email都好方便,如果8吋做到幼邊框,同似7吋咁都想試玩下,

再大少少個人無興趣了,因為我notebook用12同14吋,要睇大mon就hdmi駁返隻22吋,所以10吋平板就撞左我部notebook呎吋。

我阿媽就一部10吋做曬,因為佢唔用notebook ^^

純分享個人使用習慣

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 8# ricejon


    可以上華碩(免費)換好耐啦....

TOP

回覆 10# ryan_cheung

第一lot貨 硬件問題,可上華碩(免費)換

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  ryan_cheung

第一lot貨 硬件問題,可上華碩(免費)換
gamezz 發表於 2015-12-5 16:45

買咗咁耐仲有得換?水貨有冇得換呢?

TOP

本帖最後由 akitohk 於 2015-12-5 22:18 編輯
其實最好就HTC做果D....華為料其實睇完6P我都覺得一般....
DGCNYO 發表於 2015-12-5 12:35





HTC  N1 N9 都有問題,
最少問題可能係***既NS, 但NS又分左做AMOLED同SLCD版

我覺得間間都有心定無意咁洗GOOGLE, 或者GOOGLE有心攪到咁..
唔係點會代代都有明顯缺憾

TOP