它是內地版本,怎會上不到移動3G?
apricot 發表於 2014-4-18 11:00


會否是一卡兩號? 可能PLAN問題, 到國內鎖左只可EDGE上網, 用不到國內移動3G?

TOP

用唔到大6移動4G咩??

TOP

好在冇買

TOP

剛買左一部,有冇人知root左有冇保養!

TOP

its 4G speed is quite slow

TOP

呢個價錢真係冇得頂, 但係個螢幕好似 漏光得 幾嚴重..

TOP

正! thanks

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

轉左繁體出唔到香港字

via HKEPC Reader for Android

TOP

剛買左一部,有冇人知root左有冇保養!
hkpeopleone 發表於 2014-4-18 11:53



    中興要修理前要unroot先可保

TOP