ckmakit 當前離線
進階會員
TOP
uwantwant 當前離線
娛人娛己 當前離線
中級會員
sp01151 當前離線
初級會員
latvia 當前離線
咁雷軍都算有良心喇,起碼印埋出黎俾你睇 ccck2004 發表於 2013-3-11 21:28
free3sky 當前離線
vcyu2010 當前離線
我部ZTE V970 0.303W/kg (10g) 咁算唔算高? thx...! vcyu2010 發表於 2013-3-11 22:22
initials 當前離線
喵TZ
特級會員
jingying 當前離線