請教"支援 4G+4G 雙卡雙待", 係咪傾緊電話時都上到網?
用緊mate 9, 傾緊電話時有時要即場上網查野, 但load唔到, 如果改善到都會轉.
mate 10個PC 功能吸引.
可惜得pro 版先有128GB ROM, 用緊64GB 唔夠用, 要洗機再搞過.
PS. 相backup 再restore 要小心, 洗機前D相按時間由近至遠排, resotre 後會亂晒,

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  eastaegis122
應該係話兩邊都有4G同VoLTE
理論上用非數據咭講電話,數據咭都上到網 ...
cpk 發表於 2017-10-17 14:35


    現在4g+3g 如果卡2講電話,卡1不能上網。 4g+4g 就邊張卡講電話都可以上網

TOP

拍片仲係4K/30fps, 藍牙仲係4.2, 華為搞咩?

TOP

雖然個人唔會用華為...
BUT Mate10 個 spec 今次真心幾得...
除咗舊電無得換... 不過連LG新機都無得換啦~ XD
吹到個AI 咁勁, 攪到我都想拎上手玩下....

希望快D 多D DUAL 4G 機出現~

TOP

雖然個人唔會用華為...
BUT Mate10 個 spec 今次真心幾得...
除咗舊電無得換... 不過連LG新機都無得換啦~ X ...
moochi 發表於 2017-10-17 16:39


    華為偷步。 其他廠都有技術,可能協議推出時間應該係明年。又4000電又雙4g。 打亂其他廠步伐

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 IIII 於 2017-10-17 21:03 編輯

睇左spec,評測,真係正吖,10有齊我要嘅嘢,前置指紋,大芒大電,不是曲屏,影相好

TOP

最勁係4G cat18下行,雖然冇乜地方用到,但宣傳上夠響亮。
叫做天下無敵嘅"膠通"modem首次被人超越!

TOP

最勁係4G cat18下行,雖然冇乜地方用到,但宣傳上夠響亮。
叫做天下無敵嘅"膠通"modem首次被人超越! ...
bbc070205 發表於 2017-10-17 20:58

仲有雙4G voLTE  ……

TOP