eastaegis122 當前離線
中級會員
TOP
cpk 當前離線
Banned
samuelxx 當前離線
尖沙咀的土豪
進階會員
回覆 eastaegis122 應該係話兩邊都有4G同VoLTE 理論上用非數據咭講電話,數據咭都上到網 ... cpk 發表於 2017-10-17 14:35
chris201314 當前離線
moochi 當前離線
雖然個人唔會用華為... BUT Mate10 個 spec 今次真心幾得... 除咗舊電無得換... 不過連LG新機都無得換啦~ X ... moochi 發表於 2017-10-17 16:39
paul0923 當前離線
IIII 當前離線
bbc070205 當前離線
Ronaldino 當前離線
最勁係4G cat18下行,雖然冇乜地方用到,但宣傳上夠響亮。 叫做天下無敵嘅"膠通"modem首次被人超越! ... bbc070205 發表於 2017-10-17 20:58