Lapdock 幾錢呀?

TOP

Lapdock 幾錢呀?
龍與翼 發表於 2011-6-28 22:05


HK$23XX
http://www.citylink.com.hk/produ ... ist.php?hometype=11

TOP

HK$23XX
FreeTong 發表於 2011-6-28 22:19


  用緊保護套會唔會插唔入   

TOP

回復 243# eric4545

Most likely cannot use

TOP

用緊保護套會唔會插唔入
eric4545 發表於 2011-6-29 07:20



   敬請留意我接下來的測試, 會有驚喜

TOP

敬請留意我接下來的測試, 會有驚喜
FreeTong 發表於 2011-6-29 09:25



    你講到好似好正 搞到我都想買

TOP

本帖最後由 liljon852 於 2011-6-29 11:33 編輯
有冇多D test mon的相
個mon會唔會好差
keung0103 發表於 2011-6-27 23:00


話個MON好就一定呃你
我#218樓都放過比較圖上黎,
再放多次比你睇 :

除會出現色斑問題之外, 亦都可以睇到影像係會曚左少少.
睇相同睇片時的確係比較差, 但其他方面就OK

TOP

經過相機,再經過自己個mon去睇部手機個mon,其實好難比較

去瘋澤,百記試一試最真!

TOP

樓主,你呢個帖真係正到爆,依家我都用緊Atrix啦!

TOP

話個MON好就一定呃你
我#218樓都放過比較圖上黎,
再放多次比你睇 :

除會出現色斑問題之外, 亦都可以睇 ...
liljon852 發表於 2011-6-29 11:30

色斑好嚴重下...
睇片會唔會起粒

TOP