今日終於到我內置記憶體格式化左

TOP

回復  FreeTong



    其實係太陽底下, d相係鮮左, 但一樣都好差. 其實樓主有無推過? 好似谷出黎咁, 好多 ...
JackShit 發表於 27-6-2011 12:18 AM


成日都覺得moto機壓得d jpeg好勁...但呢幾張點都比網上果個"test"好得多了

TOP

TOP

有冇多D test mon的相
個mon會唔會好差

TOP

有冇多D test mon的相
個mon會唔會好差
keung0103 發表於 2011-6-27 23:00



    個 mon 一啲都唔差, 解像度高的關係, 睇文字; 睇相片 都好正

TOP

本帖最後由 FreeTong 於 2011-7-30 20:49 編輯

Atrix 第十九試, Lapdock (開箱)

今日 < 6月 28日 >
行經 < 旺角 "領X" >
問問 < 有現貨 >
成交 < Lapdock 帶回家 >

一大盒, 靚仔


打開見真身


本機; 充電器; AC插頭; 行動便攜包


機後有 充電口; USB x2


大大個觸控板; 完整鍵盤


最重要的 Atrix 連接埠


全套行動裝置, 可以行街街

TOP

想問下大家,會否用23xx買個WebTop.我今日見到15/16想買,之前玩過幾果引,但今日又見到內置SD Card又format在.我現在還在想.....買唔買

TOP

Atrix 第十九試, Lapdock (開箱)

今日 < 6月 28日 >
行經 < 旺角 "領X" >
問問 < 有現貨 >
成交 < Lapdock ...
FreeTong 發表於 2011-6-28 20:41


米王

TOP

回復 236# FreeTong
得...好用嗎? 有無多D說明我都好想要

TOP

米王
yeekong 發表於 2011-6-28 20:47




回復  FreeTong
得...好用嗎? 有無多D說明我都好想要
CrabZgok 發表於 2011-6-28 20:49

慢慢的出試用貼文

TOP