本帖最後由 liljon852 於 2011-6-27 00:21 編輯
回復  liljon852


但你睇左邊果道牆,起晒紅間添..
raylui88 發表於 2011-6-27 00:08


但未至於太明顯嘛
始終係色斑肉酸好多

TOP

本帖最後由 JackShit 於 2011-6-27 00:32 編輯

回復 217# FreeTong



    其實係太陽底下, d相係鮮左, 但一樣都好差. 其實樓主有無推過? 好似谷出黎咁, 好多微粒無哂層次同好唔自然

TOP

本帖最後由 liljon852 於 2011-6-27 00:25 編輯
其實係太陽底下, d相係鮮左, 但一樣都好差. 其實樓主有無推過? 好似谷出黎咁, 好多微粒無哂層次同好 ...
JackShit 發表於 2011-6-27 00:18


師兄你係唔係問我??
如果係, 張bb相乜都冇搞過, 只係resize左放入去手機

TOP

Moto既相機唔知點解一向無得較iso之類...
有D牌子有

TOP

Moto既相機唔知點解一向無得較iso之類...
有D牌子有
raylui88 發表於 2011-6-27 00:25


我第一次用moto, 你唔講我都唔發覺添

TOP

師兄你係唔係問我??
如果係, 張bb相乜都冇搞過, 只係resize左放入去手機
liljon852 發表於 2011-6-27 00:22



    唔係唔係, 講緊寺廟果幾張

TOP

唔係唔係, 講緊寺廟果幾張
JackShit 發表於 2011-6-27 00:30


哦~哈哈~誤會左添
其實我都覺好似咁鮮色咁...我果部影出黎冇咁鮮, 淡少少

TOP

本帖最後由 FreeTong 於 2011-6-27 00:48 編輯
回復  FreeTong



    其實係太陽底下, d相係鮮左, 但一樣都好差. 其實樓主有無推過? 好似谷出黎咁, 好多 ...
JackShit 發表於 2011-6-27 00:18


完全無推, 只是把原 jpg, 送到 Yahoo, 再 link 回這裡
不過睇反 Yahoo 那邊, 好像有把相片處理過, 原相片沒有那麼多什訊

&
我用 Atrix 自帶的那個拍攝, 不是用第三方 Apps

TOP

師兄會唔會把ATRIX用來SHARE WIFI?
WIFI長用有無問題?

TOP

其實moto既相機一向只作記錄用
無細節,無立體感,noise多...都唔知咩廠既鏡頭,部部都係咁..
連影相最勁既zn5都唔係好好

TOP