liljon852 當前離線
中級會員
回復 liljon852 但你睇左邊果道牆,起晒紅間添.. raylui88 發表於 2011-6-27 00:08
TOP
JackShit 當前離線
進階會員
其實係太陽底下, d相係鮮左, 但一樣都好差. 其實樓主有無推過? 好似谷出黎咁, 好多微粒無哂層次同好 ... JackShit 發表於 2011-6-27 00:18
raylui88 當前離線
Moto既相機唔知點解一向無得較iso之類... 有D牌子有 raylui88 發表於 2011-6-27 00:25
師兄你係唔係問我?? 如果係, 張bb相乜都冇搞過, 只係resize左放入去手機 liljon852 發表於 2011-6-27 00:22
唔係唔係, 講緊寺廟果幾張 JackShit 發表於 2011-6-27 00:30
FreeTong 當前離線
回復 FreeTong 其實係太陽底下, d相係鮮左, 但一樣都好差. 其實樓主有無推過? 好似谷出黎咁, 好多 ... JackShit 發表於 2011-6-27 00:18
tbpatrick 當前離線
我喜歡做甜狼~ 皆因我做得開心 .