18樓C座 當前離線
中級會員
10000ma那個機身無3C iamredfox 發表於 2026-4-10 18:38
TOP
好似得$3XX 超薄先有3C 而家無晒尿袋同錶~反而車又有返 dc97_2013 發表於 2026-4-10 19:40
dc97_2013 當前離線
進階會員
doggiestyle 當前在線
我換左帶線嗰隻都冇ccc 見佢再返貨換左先 唔返大陸用冇所謂 18樓C座 發表於 2026-4-10 20:47
回覆 nameless.ken 165W? 尿袋専業用家佢地多數用CUKTECH同ANKER多 dc97_2013 發表於 2026-4-10 21:02
你果隻冇呢個 QR CODE doggiestyle 發表於 2026-4-10 21:08
我唔係返大陸用 18樓C座 發表於 2026-4-10 21:09
我問你香港版係咪冇呢個 CODE doggiestyle 發表於 2026-4-10 21:11
nameless.ken 當前離線
回覆 doggiestyle 香港版只係有台灣國的認證CE都無 睇紙盒包裝就見到啦 個model 寫xxxxxxxxxtw ... nameless.ken 發表於 2026-4-10 21:28