唔買既都係上大陸買國行機喇..大家真係有D唔同架.

TOP

未壞緊係等pro c睇下磨咁耐刀磨d乜出黎,各廠呢架新旗艦都唔肯出有得插micro sd,點買得落手!

via HKEP ...
hketa 發表於 2024-7-8 15:43

因爲MicroSD一般都用唔著...又慢
算係被淘汰既野黎
要暫時擴充容量,OTG已足夠,插個SSD,快過MicroSD多多聲

TOP

非國產機,重有三星同Asus可以選擇,亦都做得比Sony好

Btw, 我今次揀咗vivo x fold 3, 第一次試用國產牌子

via HKEPC Reader for Android

TOP

唔買既都係用返大陸機喇.個人喜歡就得.我需要SD卡.就係咁簡單.有咩旗艦大陸機有SD 卡?

TOP

本帖最後由 Thinking 於 2024-7-8 17:05 編輯

回復 14 #wingkps2

https://m.mobile01.com/topicdetail.php?f=586&t=6539743

只會愈來愈少機support micro SD, 我轉咗用OTG reader同cloud多年, 方便响手機同電腦互用

TOP

回覆 15# Thinking


    大家習慣唔同。事實有sd 卡糟既機 已經係冇。
我用黎影相放下冇謂野。好好用。

TOP

我由Sony轉用其他手機,首先就是要習慣唔用SD咭同底三鍵擺位唔同,如果佢出pro C,又真係整合到walkman音質, 我可能會轉回用sony

Sony, 可唔可以爭氣D, 威番一次比人睇

TOP

回覆 17# Thinking


    我前排用過小米13PRO.但都唔係我杯茶.最尾好快就轉返SONY ,機內置咁多冇謂野.

同埋SONY 自身都好難做.如果跟D大陸機一樣咁. 但價錢又貴過人.D人點都唔會買佢.
所以SONY死埋.就真係大陸機天下嘞.大陸機依家愈黎愈貴? D性價比唔知死晒佢邊.
最重要風氣唔同左.
個時用大陸野會俾人吋.
依家就做到用大陸用好好..就好似上去大陸食野咁.
我就不了..請我都唔會去食.

TOP

回覆  Thinking


    我前排用過小米13PRO.但都唔係我杯茶.最尾好快就轉返SONY ,機內置咁多冇謂野.

同埋 ...
wingkps2 發表於 2024-7-9 09:28

你可以繼續用Sony,汰弱留強係現實
Sony唔爭氣都係事實,貴過人唔緊要,又貴又廢先係衰敗既主因

TOP

本帖最後由 hketa 於 2024-7-9 09:37 編輯
回復 wingkps2

https://m.mobile01.com/topicdetail.php?f=586&t=6539743

只會愈來愈少機support micro S ...
Thinking 發表於 2024-7-8 17:00

cloud要用數據,需然呢架有好多無限數據plan,但你搭緊車,好難堡證一定數據接收穩定,另外用otg,同玩緊hi-fi的凸條小尾巴出黎有乜分別!你喜歡姐

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP