本帖最後由 joe_power 於 2024-5-26 11:52 編輯
三星手機都係外判維修 图腾
ching都唔話得
ADHE貼紙應該倉儲有數,偷偷私下幫手維修. ...
henrychin 發表於 2024-5-26 00:39

有數的話,看來是第一次維修時師傅手殘失手,要客人硬食?

但好像看過JobsDB,三星維修外判經常請人,出手唔高,有數的話應該要賠錢賠到倒貼呢

TOP

本帖最後由 trevorhk 於 2024-5-26 13:50 編輯

其實人地私底下幫你,唔應該晌網上面曝光

人地份工有咩事,你對得住佢?

定係你想教育吓其他好心人,唔好做好事??

via HKEPC Reader for Android

TOP

建議修改下文章,
因為睇返SAMSUNG官網顯示,
香港維修中心得4間,
帖主又寫明邊區維修中心,
希望帖主會為好心幫你既維修師傅想一想.

TOP

其實人地私底下幫你,唔應該晌網上面曝光

人地份工有咩事,你對得住佢?

定係你想教育吓其他好心人,唔好 ...
trevorhk 發表於 2024-5-26 13:48


完全頂唔順樓主呢D咁強迫症/咁執著既人, 服了

TOP

完全頂唔順樓主呢D咁強迫症/咁執著既人, 服了
jk1399 發表於 2024-5-26 15:04

幫完人仲要俾人數臭

via HKEPC Reader for Android

TOP

幫完人仲要俾人數臭

via HKEPC Reader for Android
trevorhk 發表於 2024-5-26 15:13


仲要咁詳細開2個POST講講講, 都唔知為乜一部爛鬼機用左幾年, 仲折騰來做乜, 求其痴返咪算

那個人應該好後悔, 無啦啦做好人, 無償幫佢
結果仲要比佢周圍唱
真係傻的嗎

TOP

本帖最後由 jacky_chua 於 2024-5-26 15:44 編輯
仲要咁詳細開2個POST講講講, 都唔知為乜一部爛鬼機用左幾年, 仲折騰來做乜, 求其痴返咪算

那個人應該好 ...
jk1399 發表於 2024-5-26 15:33



正確來講係 "攞嚟搞", 少用 "折騰"

我都覺得樓主講到太明顯, 人地如果查到都唔知有咩後果

TOP

仲要咁詳細開2個POST講講講, 都唔知為乜一部爛鬼機用左幾年, 仲折騰來做乜, 求其痴返咪算

那個人應該好 ...
jk1399 發表於 2024-5-26 15:33

佢應該係覺得個個都欠咗佢

特別係三星,所有人幫佢都係欠咗佢

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

「痴返好,都當部機唔再防水」,對話期間我都講過係「驚唔小心入水整壞部機」先想痴返好個後蓋、「如果只係痴返唔甩就冇必要」。

‘’於是夾啱日子得閒‘’

咁仲夾咩時間上去?人地都講得咁清楚

via HKEPC Reader for Android

TOP