YANG 當前離線
特級會員
樓上 CHing 部 X70 嘅一半都唔使,具體就唔好提啦,平到我驚係詐騙,走去大西北同賣家面交。 ... hk133 發表於 2024-3-19 06:15 PM
TOP
hk133 當前離線
ZenFone 2 食電怪獸前用家 ...
進階會員
我嗰部舊年5月買,早排荃灣南豐見到賣$780。 YANG 發表於 2024-3-19 10:39
Cubot啲機係偏重,X70唔係三防機,磅過都有224.7克重。 YANG 發表於 2024-3-31 04:38