樓上 CHing 部 X70 嘅一半都唔使,具體就唔好提啦,平到我驚係詐騙,走去大西北同賣家面交。 ...
hk133 發表於 2024-3-19 06:15 PM



    我嗰部舊年5月買,早排荃灣南豐見到賣$780。

TOP

我嗰部舊年5月買,早排荃灣南豐見到賣$780。
YANG 發表於 2024-3-19 10:39



    都係一半都唔使……

TOP

係估唔到呢部機個跟機火牛都幾好,輸出足料,而且都幾穩定,支援嘅快充協議都唔少。
評測內容已於 2# update,會持續更新。

TOP

Cubot啲機係偏重,X70唔係三防機,磅過都有224.7克重。

TOP

Cubot啲機係偏重,X70唔係三防機,磅過都有224.7克重。
YANG 發表於 2024-3-31 04:38



    睇怕都係用現成嘢砌埋一舊,最多得個外殼算係「自主研發」,重量自然超乎想像。

TOP