有5G NR n41, n78 n79就即買

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

三喪廢指紋、華仔廢GMS、OV高價低能,死米係時候上位
calvinleeabc 發表於 2020-1-7 23:07


大米各方面都中上, 性價比係好高, 只係個 mon 真係唔算高階.

同時用緊的正副機, 都係三喪的 AMOLED mon, 米狗個 OLED 就明顯唔夠十姨個 OLED 靚. 原因是大米採購時揀檔次較低的 AMOLED panel.

機價已說明一切, 一分錢唔會有兩分貨.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Super ugly backside + curved LCD
Black color (same color with camera module) looks better

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

想問samsung s20取代s11?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我用左note10+大半個月,唔覺得mon好靚之餘,反而望耐左對眼會好唔舒服,我用小米max3,望很耐也冇乜問題!(||๐_๐)

TOP