jermery 當前離線
中級會員
今次應該Pass 雖然pro 應該唔再係1080 pentile 但PRO機價再上好多就真係覺得唔值了, 6/6T香港用voLTE要入 ... akitohk 發表於 2019-4-18 13:13
TOP
如果pro版上到5k, 真係幾難搵人買 rickdom 發表於 2019-4-18 13:55
akitohk 當前離線
特級會員
請問行貨一樣用唔到VoLTE 同 3/4CA 嗎? jermery 發表於 2019-4-18 16:35
1去到6t voLTE 得cmhk 開到 其他ISP 6/6t 要FLASH custom recovery 再隊個profile zip入去強行開 cmhk ... akitohk 發表於 2019-4-18 17:30
victor_pc 當前離線
jeffchan 當前離線
JF
進階會員
1+ 一直都係相機差少少, 希望今年好啲, 難得今年玩全屏 jacktsui 發表於 2019-4-18 11:49
linggle 當前離線
dcpad 當前離線
Oneplus真心好用,而家用緊1+6,佢自己相機係普通少少,但用G cam之後已經好好多。 反而最唔方便係PK中銀香 ... linggle 發表於 2019-4-18 21:22