今次應該Pass

雖然pro 應該唔再係1080 pentile
但PRO機價再上好多就真係覺得唔值了,
6/6T香港用voLTE要入 ...
akitohk 發表於 2019-4-18 13:13


請問行貨一樣用唔到VoLTE 同 3/4CA 嗎?

TOP

我仲打算買oneplus 7pro 㖭

TOP

如果pro版上到5k, 真係幾難搵人買
rickdom 發表於 2019-4-18 13:55



5K就唔買佢啦

TOP

請問行貨一樣用唔到VoLTE 同 3/4CA 嗎?
jermery 發表於 2019-4-18 16:35


1去到6t voLTE 得cmhk 開到
其他ISP 6/6t 要FLASH custom recovery 再隊個profile zip入去強行開

cmhk 行唔行到3ca 唔知, 1010/3仔一直都唔得

TOP

1去到6t voLTE 得cmhk 開到
其他ISP 6/6t 要FLASH custom recovery 再隊個profile zip入去強行開

cmhk  ...
akitohk 發表於 2019-4-18 17:30



    咁唔買lu,我用sum mobile,咁麻煩仲要唔一定得

TOP

水滴冇興趣
曲Mon冇興趣
如果1+真係要我2選1, 我唯有選擇其他牌子...同1+講再見

利申: 已經用過2部1+機

TOP

1+ 一直都係相機差少少, 希望今年好啲, 難得今年玩全屏
jacktsui 發表於 2019-4-18 11:49

我反覺得1+係其中一間相機成像比較出色嘅公司,只係拍片比較失色

via HKEPC Reader for Android

TOP

Oneplus真心好用,而家用緊1+6,佢自己相機係普通少少,但用G cam之後已經好好多。
反而最唔方便係PK中銀香港唔接受1+嘅機,搞到我次次用手機銀行都要開一開部mate9
搞到如果下次換機都唔知換唔換1+好

via HKEPC Reader for Android

TOP

Oneplus真心好用,而家用緊1+6,佢自己相機係普通少少,但用G cam之後已經好好多。
反而最唔方便係PK中銀香 ...
linggle 發表於 2019-4-18 21:22

safetynet沒pass?

TOP

中銀個app只能俾指定牌子嘅機通過指紋登入,而oneplus係唔on佢地個list,  反而vivo都可以用了

via HKEPC Reader for Android

TOP