不是想 challenge  樓主,

無啦啦部机的 Mon 會發漲和掉出來?
有冇跌過??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 11 #eddychoy04

没呀


via HKEPC Reader for Android

TOP

今年連續2部小米 機屏分離
這種 Qc我怕了
1月頭 壞左部小米 Max 屏漲了 平放
今天 小米Mix 屏從機 掉了70%出來
之後AA膠黏返 賤賣走了

以後絕不再買這牌子的東西
之前有 Ching 話小米不行
今天我信了
暴走呆喵 發表於 2019-2-4 19:04

賣部有問題既機比人?

TOP

回復 10 #mesi

我黑仔啦
反而部 華為M3仲系度
差不多同一時間買

我原本玩 多開 天2革命
今年决定不玩 即壞2部小米
很邪!

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 14 #KING008

我會係 Post说明漲屏
一部 Max放200
尼部Mix放500 全部有講明 相都有比人看

via HKEPC Reader for Android

TOP

MAX 1 代? 4代都就黎出.
MIX 1代? MIX 2 - MIX 2S - MIX 3,
你肯定買時係新機?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 eddychoy04
没呀
via HKEPC Reader for Android
暴走呆喵 發表於 2019-2-4 19:55


原來用左一年, 內置電池發漲把 Mon. 往上推出機身是嘛?
LCD mon.  是不會發漲的。

我只用過五部 smart phones, 全部三叔,
Ace2, Duo, C7, C9 pro and Note 9,
冇一部個 mon. 有事, 除 C7 and Note 9, 全部趺過落地 (唔止一次), 個 mon. 都冇事,倒是 Duo 有電池發漲和 C9 pro 有走電問題。

TOP

咁平你預佢會有幾好?呢個世界永遠一分錢一分貨

TOP