希望係用led mon 。下面保留返回鍵。710 .256uf .
v908 發表於 2018-6-19 13:04

實體鍵巳成過去式 !

TOP

之前有D SIM 話只限手機使用,條款話只限7吋以下的手機使用。
呢部啱啱仲係手機~

5400電真係尿袋級~

TOP

實體鍵巳成過去式 !
imax 發表於 2018-6-19 13:38


小米max 12都有。怕mon拉長 cut 左個鍵。華為啲新機都加番個制上去。

TOP

How long will release in HK?

TOP

小米max 12都有。怕mon拉長 cut 左個鍵。華為啲新機都加番個制上去。
v908 發表於 2018-6-19 14:53

全面屏時代,學用手勢操作  

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Max 3  用s636
其實當手機用超過6吋單手唔好揸
不過我同其他人一樣大屏會比較多人喜歡
Max定位唔會走高效能路線而係大屏幕同續航力
所以旗艦機只會吋數越出越細屏幕
要大屏幕手機只會買中階機多
Max 3 成7吋只會當平板電腦用打電話難揸手通話
我幾日前去小米之家親身試玩部 Max 2結果就買番去當平板電腦用
6.44吋手機確實好吸引人買來外出用睇戲上網打機一流

TOP

工信部連相都有埋

TOP

講真
我部max1用到而家仲好滿意
搭車睇片一流

TOP

全面屏時代,學用手勢操作
imax 發表於 2018-6-19 16:43


覆錯, 請delete

TOP