題外話,除咗lineages, 仲有咩rom 信得過

via HKEPC Reader for Android
foreveralone 發表於 2018-5-17 09:16


XDA入面嘅各款ROM,應該都可玩嘅。

TOP

咪同曲mon一樣又唔好睇又無用, 爆mon 維修零件費仲可以再收貴D
Hippo 發表於 2018-5-17 09:19
係囉,唔好睇,又無用
樓主何須請教點解人地唔中意?大眾自然有大眾既審美觀。
違反審美觀既野你比個理由我點解要中意?

TOP

本身iPhoneX 已經樣衰,而家一班廠仲要抄足

via HKEPC IR Pro 3.3.1 - iOS(2.3.1)

TOP

強迫症
M字額,望落去真係好唔舒服,平到2-3千都唔會買,如果免費,就會拎去賣左佢,要返個正常長方形芒

TOP

M額/留海設計只係廠商想用盡螢幕
下一代IPHONE可能連聽筒同前鏡頭都外置埋

TOP

其一可能係覺得唔完全,科技硬係未做到100%全屏...  (相機聽筒仲未算到)
其二係萍果玩性格,睇下你幾多人抄...

同意樓上m字増加了維修費用及難度

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

M額 係設計上係存在缺憾,表示手工未能全面屏而作出既修改,
有D工廠既手工差,已經有個大下巴,距離全面屏有好遠... ...
肉麻當有趣,戈個係一個缺憾,可以做到全面屏,我好相信生果唔會做 M額。

TOP

我反而覺得睇睇吓冇咩野,而且一般比較slim幾好揸手。

TOP

M字額唔可以全螢幕,睇相睇片冇咗一忽,最後都係要縮細螢幕睇全境,咁嘅設計係唔係多餘!

TOP