Note8 藍色好麻麻.... NOTE7 靚好多....

支持開箱文同比較~~

TOP

減埋唔使7k,藍色幾好睇

TOP

好想入手,但用s8+4個月換左十幾張mon貼,可能因為我自己不小心

TOP

好想入手,但用s8+4個月換左十幾張mon貼,可能因為我自己不小心
mn1457 發表於 2017-9-27 17:46

比我就唔用貼

via HKEPC Reader for Android

TOP

支持開箱。
個機背好醜樣

TOP

支持開箱,我自己覺得藍色嫲嫲地

TOP

我都取機了,但無50蚊

太上老君

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都取機了,但無50蚊

太上老君
翹 發表於 2017-9-27 20:45



    果50蚊要去商場換, 唔係人仔送.

TOP

水凝貼自己貼好難貼,貼衰三張了

太上老君

TOP