七八舊水低階紅米一向有用三星嘔心瀝血出既感光元件
Monkey2016 發表於 2017-7-17 23:31

但三星自己唔用

via HKEPC Reader for Android

TOP

樓主一招打晒三叔同死米, 高招

Btw今年mix2都未收到風,咁快有下年既風?

via HKEPC Reader for Android

TOP

樓主一招打晒三叔同死米, 高招  

Btw今年mix2都未收到風,咁快有下年既風?

via HKEPC Reader for ...
jacktsui 發表於 2017-7-18 11:08


唔明你個口up左乜!

TOP

本帖最後由 leungzboy 於 2017-7-18 11:40 編輯
既然樓主唔鐘意三星,如果小米用三星零件,樓主覺得點揀好?
-------------
Update: 等我修改下我用字先。 ...
leave 發表於 2017-7-17 22:47



    好簡單姐就好似三星機一樣用大陸零件
反中國機人士一樣接受到 到時候就會現百樣種解釋為自己既行為便便
APPLE係中國組裝用家冇得選擇咪會有各皇精彩既論述

TOP