topwai~威威 當前離線
進階會員
七八舊水低階紅米一向有用三星嘔心瀝血出既感光元件 Monkey2016 發表於 2017-7-17 23:31
TOP
jacktsui 當前離線
orz
Monkey2016 當前離線
樓主一招打晒三叔同死米, 高招 Btw今年mix2都未收到風,咁快有下年既風? via HKEPC Reader for ... jacktsui 發表於 2017-7-18 11:08
leungzboy 當前離線
既然樓主唔鐘意三星,如果小米用三星零件,樓主覺得點揀好? ------------- Update: 等我修改下我用字先。 ... leave 發表於 2017-7-17 22:47