cpk 當前離線
Banned
TOP
kencpli 當前離線
中級會員
回覆 andrewli 輕則冇咗Vo LTE,重則死機 cpk 發表於 2015-12-31 22:56
BoredAtWork 當前離線
chromechan 當前離線
Moderator
masseffect 當前離線
進階會員
回覆 cpk 可能我理解錯咗,又或者你咁啱冇中bug chromechan 發表於 2015-12-31 22:13
回覆 cpk 冇錯,所以,總結Nexus都仲係白老鼠 chromechan 發表於 2016-1-5 01:08