本帖最後由 brina 於 2015-10-5 11:01 編輯
(見版主刪左之前個集中post,再開過..)

其實呢部機係 919 就買左,月尾先至搞正手續落黎香港 ...
919減價 ...
電子廢物 發表於 2015-10-4 21:40


樂max$4700褔仁入手,用左3日,$2500放左,個人感覺部機基本上同樓主個名一樣,冇咩好講.(好彩$2500放得出)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  brina
最大問題在於個OS寫得非常差,同華為相差太遠
cpk 發表於 2015-10-5 10:37


去佢個官網,睇下D用戶評價就知,如果我買之前有睇就唔使用$2200玩3日.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

(見版主刪左之前個集中post,再開過..)

其實呢部機係 919 就買左,月尾先至搞正手續落黎香港 ...
919減價 ...
電子廢物 發表於 2015-10-4 21:40

其實打埋機都唔係好熱

TOP

我自己就指紋直入就足夠了,仲方便過密碼又lock screen等等
電子廢物 發表於 2015-10-5 09:14


我呢剖無指紋,要諗計。宜家要按多一下,好煩。

TOP

去佢個官網,睇下D用戶評價就知,如果我買之前有睇就唔使用$2200玩3日.
brina 發表於 2015-10-5 11:07


話時話又真是唔是咁差, 新upgrade 用起上黎跟一般android 一樣是個售後差D! X600 個Mon.比紅米好3G ram 又比較順好多加二百人仔值. (919)賣999 紅米賣799

TOP

暫時都覺個OS冇咩大問題, 用開既野都用到, .....

TOP

樂max$4700褔仁入手,用左3日,$2500放左,個人感覺部機基本上同樓主個名一樣,冇咩好講.(好彩$2500放得出) ...
brina 發表於 2015-10-5 10:34



    蝕得咁金?! 可能一開頭用唔慣就點都會唔順眼...

TOP

我之前都入過部le max ..用唔夠一個星期放左...最滿意係個mon..同個指紋解鎖
不過810+3400電+大mon..D電倒水咁..下巴3天王鍵又唔靈敏..硬傷..
佢個os本來就唔期望好好..睇佢每次更新D野更令人心淡
佢鏡頭硬件好勁..可惜軟件上優化好差..廢左1半功力..所以好多野得個名..實際體現唔到
睇假總個發表會吹得幾勁.硬件獨孤求敗..軟件一敗塗地

TOP