$50,上星期試過

TOP

本帖最後由 buscocamp 於 2015-3-17 16:01 編輯

smartone補領電話卡使唔使錢?

咁smartone真係要收錢既...唔通樓主就唔補領咩?
又...點解唔直接打去CS問咁奇怪? :redface:

ps.
人仔台唔收錢(上年5月,多年黎首次唔見左手機,張sim免費補領) :dev:

TOP

3仔1年可以免費換一次卡

TOP

smartone補領電話卡使唔使錢?

咁smartone真係要收錢既...唔通樓主就唔補領咩?
又...點解唔直接打去CS問咁 ...
buscocamp 發表於 2015-3-17 15:59


講得好@_@
--------------------------
好似換卡咁~一年free一次掛

TOP

講得好@_@
--------------------------
好似換卡咁~一年free一次掛
浸食 發表於 2015-3-17 17:20

其實我之前3台平均 2 個月轉一次卡
原因在於唔想用卡套但係成日轉電話 ( sim卡大小)

佢無一次收我錢

TOP

有次想由micro轉nano sim都要收50. 最後自己剪

TOP

壞卡換細卡同補領唔同 自己攪清楚先

TOP

Priority 客戶先唔洗錢

TOP

一年一次免費,之後每次50。

本人用緊1010,換幾多張都唔洗錢,仲可以問佢拎空白卡做後備

TOP