siugug 當前離線
初級會員
TOP
buscocamp 當前離線
進階會員
jacktsui 當前在線
orz
浸食 當前離線
smartone補領電話卡使唔使錢? 咁smartone真係要收錢既...唔通樓主就唔補領咩? 又...點解唔直接打去CS問咁 ... buscocamp 發表於 2015-3-17 15:59
pikarika 當前離線
中級會員
講得好@_@ -------------------------- 好似換卡咁~一年free一次掛 浸食 發表於 2015-3-17 17:20
lovecancook 當前離線
BigBoyBurger
leungzboy 當前離線
z888888 當前離線
Andyios 當前離線