ballballgun 當前離線
進階會員
E部 個樣OK 又防水 有D心動 但4G話要手動轉?唔明 有冇C HING 知如可手動轉 THANK ... eric702 發表於 2014-4-11 13:43
TOP
eric702 當前離線
出一新丁
中級會員
係設定到可以SET ,好容易 以我所知,你4G上網時收唔到電話,你用完4G網要手動轉返3G先可以收到電話 咁 ... ballballgun 發表於 2014-4-11 13:46
c hing 是否好次張圖今轉? c hing 是否今轉 eric702 發表於 2014-4-11 15:41
係,不過我冇機,只係睇機鋒D人咁講, 不過高登有巴打講話出左個更新改善左個問題,不過我就唔會買機試 ... ballballgun 發表於 2014-4-11 15:54
thank C HING 真想想先 eric702 發表於 2014-4-11 16:01
mkboy76 當前離線
回復 ballballgun 2700搞得掂?不如一齊買! 我行到DC-HSDPA 就夠了, 唔用4G 無所謂, 泡菜屋2900 都 ... mkboy76 發表於 2014-4-11 16:45
hang417 當前離線
fai1888 當前離線