E部 個樣OK 又防水 有D心動
但4G話要手動轉?唔明 有冇C HING 知如可手動轉
THANK ...
eric702 發表於 2014-4-11 13:43



    係設定到可以SET ,好容易
以我所知,你4G上網時收唔到電話,你用完4G網要手動轉返3G先可以收到電話
咁你都用?

TOP

係設定到可以SET ,好容易
以我所知,你4G上網時收唔到電話,你用完4G網要手動轉返3G先可以收到電話
咁 ...
ballballgun 發表於 2014-4-11 13:46


c hing 是否好次張圖今轉?

c hing 是否今轉

TOP

本帖最後由 ballballgun 於 2014-4-11 15:56 編輯
c hing 是否好次張圖今轉?

c hing 是否今轉
eric702 發表於 2014-4-11 15:41



   係,不過我冇機,只係睇機鋒D人咁講,
不過高登有巴打講話出左個更新改善左個問題,不過我就唔會買機試
如果C兄係你勇士買左就告知,THANKS
因為淘寶唔寄香港,所以我買都只會係日本YAHOO 買,不過要$20解鎖(淘寶) 大家都係$2700 左右

TOP

係,不過我冇機,只係睇機鋒D人咁講,
不過高登有巴打講話出左個更新改善左個問題,不過我就唔會買機試
...
ballballgun 發表於 2014-4-11 15:54



thank  C HING
真想想先

TOP

thank  C HING
真想想先
eric702 發表於 2014-4-11 16:01


因為我唔太信高登巴打,因為日本可以4G 話音通話,日本冇咩必要做個更新識跳去3G
所以我都係怕買左返黎得4G,價就真係唔洗講,抵玩到爆

TOP

回復 13# ballballgun


    2700搞得掂?不如一齊買! 我行到DC-HSDPA 就夠了, 唔用4G 無所謂, 泡菜屋2900 都搞得掂

好鐘意寶藍色!

TOP

回復  ballballgun


    2700搞得掂?不如一齊買! 我行到DC-HSDPA 就夠了, 唔用4G 無所謂, 泡菜屋2900 都 ...
mkboy76 發表於 2014-4-11 16:45



    泡菜屋平左WOR,之前睇要3K 幾,
但係我冇4G 就有所謂...... 因為放工時間冇4G MTR 唔洗玩

*但係我上個月搵左朋友個朋友(做手機鋪會定期上大陸拎貨),佢鋪只拎VEGA
我搵佢幫我拎 LG F220K ,所以我現時都唔知點,如果佢買唔到F220K 我就買日水G2

TOP

如果有C兄買左 日水 ISAI 既,
解說下部機會唔會3G4G 自動跳?
THANKS~

TOP

2700 預埋我好嗎,我只玩限速3g

TOP

回復 19# hang417

長期3g狗冲

TOP