依家相同配置大牌子同山寨牌子距離近咗好多

TOP

本帖最後由 jacktsui 於 2014-2-6 19:04 編輯

除左某D機特別落本 ( HTC ONE金屬外殼, 特大鏡頭等等...)
呢2年D機根本好多原件都係倒模咁既 ( IPS MON, SONY 鏡頭, MTK/高通 CPU ... )
同級機成本應該差唔多

國產機平在開發冇咁落本去設計, 食水冇咁深,因為競爭好大,產品又冇咩特色, 唯有一味靠平去吸引人買

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

都無比專利費,好似啲強國乜乜影片網咁,點解又乜戲乜片都有得你睇?咁都唔明? ...
0zone0 發表於 2014-2-6 17:21


WCDMA要比專利費,錢由CPU果到比左

TOP

點解lv 貴過adidas 咁多,一樣道理啫嘛,lv d 料的確係貴咁多

TOP

除左某D機特別落本 ( HTC ONE金屬外殼, 特大鏡頭等等...)
呢2年D機根本好多原件都係倒模咁既 ( IPS MON, SO ...
jacktsui 發表於 2014-2-6 18:59



    祇可以話大陸想用量攻占市場X有率!所以利潤吾洗賺太多!目標系世界排前線!

TOP

WCDMA要比專利費,錢由CPU果到比左
阿峰 發表於 2014-2-6 19:29

有冇好似htc咁每賣一部機都要比專利費比Microsoft?

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔明點解你地話國產機質素差
你地唔見國際品牌機都經常有問題?

真心唔覺得國際品牌機質素好d, 佢地d 成本更多只係去左marketing度, 當然機身用料, 外型設計投入成本都比國產機多, 但內部零件質素唔見得比國產好

TOP

本帖最後由 書中出舉人 於 2014-2-6 20:21 編輯

(唔好意思,少少離題,之前唔記得呢度係ANDROID PHONE版)
唔得閒上大陸的話(好多機大陸版正過港行,如華X最明顯),托啲大陸囡囡(自由行方便)/新移民人妻買,大多數情況都買到,俾少少甜頭佢哋賺囉,收得返嘅

TOP