lau951753 當前離線
Banned
TOP
cwc289 當前離線
中級會員
~Mac迷~ 當前離線
重新做人
特級會員
michaelyiu10 當前離線
進階會員
joinphpbb 當前離線
jpcjpc 當前離線
啱啱搭地鐵嘅時候OTA update左,free ram明顯多左,其他暫時未有感覺住 韓版已經去到11g,港版仲係1 ... ~Mac迷~ 發表於 2013-12-11 19:52
又係你 每個地區版本都唔同,邊有得比 lau951753 發表於 2013-12-11 22:30
啊甘 當前離線