支持moto!

TOP

其實部機幾濶唔太好"手查"手
同埋MO記 軟件, SCREEN同UPGRADE都好唔得
硬係好但浪費了,
佢開放BOOTLOADER比XDA就好囉
可以請市面高手幫佢搞個ROM

TOP

如果HTC做到3300mah我會買佢,moto blur又垃圾,OS 10世冇update
最衰係鎖埋bootloader你想自己flash都冇得flash
我仲記得當初Moto話Razr會係第一個獲得Android 4.0更新,結果?
GS2同Sensation XE都上左4.0,佢仲發緊夢
雖然Moto啲機真係好man好硬正,通話又好
但係有得選擇我一定唔會買Moto,除非佢學Sony咁洗底

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果HTC做到3300mah我會買佢,moto blur又垃圾,OS 10世冇update
最衰係鎖埋bootloader你想自己flash都冇得 ...
~Mac迷~ 發表於 2012-4-12 19:06


moto...自己唔升都算....自己diy...點知又鎖bootloader, 想點...

TOP

回復 9# 芝士味
同意...好多機都用唔到一日
唔想咩奶媽

TOP

冇UPDATE咪又係失天下

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 18# lau9876547
ching有咩高見?

TOP

moto...自己唔升都算....自己diy...點知又鎖bootloader, 想點...
芝士味 發表於 2012-4-12 19:17



所以抵佢年年蝕錢,想買都俾佢啲on_政策嚇走左,包括我

TOP