csaa 當前離線
中級會員
TOP
jasonwkc 當前離線
進階會員
~Mac迷~ 當前離線
重新做人
特級會員
TEKKHG 當前離線
Banned
芝士味 當前離線
如果HTC做到3300mah我會買佢,moto blur又垃圾,OS 10世冇update 最衰係鎖埋bootloader你想自己flash都冇得 ... ~Mac迷~ 發表於 2012-4-12 19:06
sada14 當前離線
tingfai 當前離線
lau9876547 當前離線
moto...自己唔升都算....自己diy...點知又鎖bootloader, 想點... 芝士味 發表於 2012-4-12 19:17