回復 8# yingwai_chow

又係重慶買?

其實夠唔夠力睇 youtube/tvb.com?

TOP

香港 d 什麼機海戰術,
samsung 一部 full keyboard 嘅機都無。
full keyboard 機唔好賣?
還是俾 bb 食晒嗰 market ?
還是 D 人都係喜歡 mon 大 , 輕身機?

TOP

白色真係幾好樣
btw
哩部究竟行唔行到flash?
同ace一樣,超頻版800mhz?

TOP

白色真係幾好樣
btw
哩部究竟行唔行到flash?
同ace一樣,超頻版800mhz?
cyruschan112 發表於 3-8-2011 08:52 PM



    官網話行到,但冇試過

TOP

香港 d 什麼機海戰術,
samsung 一部 full keyboard 嘅機都無。
full keyboard 機唔好賣?
還是俾 bb 食晒 ...
QAFHK 發表於 3-8-2011 05:07 PM



    香港主要market 都係大mon touch screen 機加啦,始終qwerty 最方便係英文語系國家

TOP

...始終qwerty 最方便係英文語系國家 ...
yingwai_chow 發表於 2011-8-3 23:29

我覺得qwerty最方便係用嚟打中文喎。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我覺得qwerty最方便係用嚟打中文喎。
aeioo 發表於 4-8-2011 10:38 AM



    我相信係習慣問題!好似iphone 咁,我見十個有六七個都係手寫

TOP

請問支援cedime 速成輸入嗎?

TOP

which cpu?
ram?
rom?
specification?

TOP

請問支援cedime 速成輸入嗎?
hin0219 發表於 5-8-2011 09:10 AM


support 的

TOP