提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

TOP

有平面???
wilson3215 發表於 2016-7-8 18:24



個分同超頻既s7edge一樣
改marker好易

唔係好信

TOP

Note4 edge 銷量 = Note4 !?

當真? 但我係街所見平面 note4 係多過 note4 edge 好多喎 ...
Miipp 發表於 2016-7-7 00:02

我有fd做手機鋪,佢話d note4 edge銷情慘淡,入左一次貨賣到依家都未清完
其實正常用得note就吾應該曲面,自相矛盾點會多人買

TOP

我有fd做手機鋪,佢話d note4 edge銷情慘淡,入左一次貨賣到依家都未清完
其實正常用得note就吾應該曲面, ...
JUST傑 發表於 2016-7-8 09:21 PM


    商用機太花巧唔受歡迎的。

TOP

網上看到
    N930A N930T N930V N930P N930R 美版 S821

N9300 N9308 陸版 S821

N930S N930K N930L 韓 ...
supermeone 發表於 2016-7-8 10:09



我希望港版係Exynos 8893+6GB RAM+64GB ROM
唔要垃圾膠通

TOP

商用機太花巧唔受歡迎的。
supermeone 發表於 2016-7-8 21:28



我覺得自從三星將note5做到冇得換電開始
Note已經唔再偏向商務

TOP

我覺得自從三星將note5做到冇得換電開始
Note已經唔再偏向商務
jacky1d01 發表於 2016-7-8 22:00


商用只是賣點之一. Note 系核心賣點應該係實用.

可是, 照睇而家趨勢, note 同 s_edge 撈到亂一亂, 無晒清晰定位. 三叔的市場學幾時攪到咁屎?

TOP

我希望港版係Exynos 8893+6GB RAM+64GB ROM
唔要垃圾膠通
~Mac迷~ 發表於 2016-7-8 22:00


唔好抱希望啦, 香港已變成大陸的附屬市場.

準備買水機吧, 如果不抗拒雙曲.

TOP

我有fd做手機鋪,佢話d note4 edge銷情慘淡,入左一次貨賣到依家都未清完
其實正常用得note就吾應該曲面, ...
JUST傑 發表於 2016-7-8 21:21



   Note edge 5.6”又曲面比起同期note4 5.7”比較真是細好多

TOP