我講s7
雙曲都係S7最賣得
再講,唔好以為呢個世界得香港
香港少人用唔代表外國少人用
via HKEPC Read ...
jacky1d01 發表於 2016-7-7 00:21 
我覺得 s7/s7e 的情況唔太適合作參考.
S7 & s7e 規格不同, 不單純曲或平分別. S7 mon 咁細會趕左批客用 s7e.
而且玩 s7 系列的人或多或少會追下潮流, 鐘意 d gimmick 野, 同 note 客路唔同.
用開 note 的人或多或少會講求實用. 我係其一, 如果 note7 出平面, 我 99% 出硬, 但得曲面出的機會大減, 曲面對我來講只有缺點沒有優點. |