應該就唔會

其實Edge系銷量一直都拍得住正常版
外國亦有國家edge仲賺過正常版

via HKEPC Reader for An ...
jacky1d01 發表於 2016-7-6 23:34


Note4 edge 銷量 = Note4 !?

當真? 但我係街所見平面 note4 係多過 note4 edge 好多喎

TOP

會唔會出完edge,之後銷量唔掂再出正常版  

via HKEPC Reader for Android
chun232939472 發表於 2016-7-6 23:22


除非平面 note7 一早有 backup plan, 開晒模做齊 test 兼攞 cert, 咁先可以隨時開波量產, 1~2 個月後供貨

TOP

本帖最後由 jacky1d01 於 2016-7-7 00:22 編輯
Note4 edge 銷量 = Note4 !?

當真? 但我係街所見平面 note4 係多過 note4 edge 好多喎 ...
Miipp 發表於 2016-7-7 00:02

我講s7

雙曲都係S7最賣得



再講,唔好以為呢個世界得香港
香港少人用唔代表外國少人用
via HKEPC Reader for Android

TOP

我講s7

雙曲都係S7最賣得



再講,唔好以為呢個世界得香港
香港少人用唔代表外國少人用
via HKEPC Read ...
jacky1d01 發表於 2016-7-7 00:21


我覺得 s7/s7e 的情況唔太適合作參考.

S7 & s7e 規格不同, 不單純曲或平分別. S7 mon 咁細會趕左批客用 s7e.

而且玩 s7 系列的人或多或少會追下潮流, 鐘意 d gimmick 野, 同 note 客路唔同.

用開 note 的人或多或少會講求實用. 我係其一, 如果 note7 出平面, 我 99% 出硬, 但得曲面出的機會大減, 曲面對我來講只有缺點沒有優點.

TOP

補充, 曲面的多個缺點我諗不分國藉的用家都會感受到吧

TOP

如果 note7 只出曲面, 有感三叔又想重覆 note5 時的自閹玩讓賽

TOP

我覺得家陣note既定位已經偏離左note3嗰段時間既商務定位

少左一種選擇會少d人買又係事實黎既

via HKEPC Reader for Android

TOP

我覺得家陣note既定位已經偏離左note3嗰段時間既商務定位

少左一種選擇會少d人買又係事實黎既

via HKEPC  ...
jacky1d01 發表於 2016-7-7 07:00


我只想搵部簡單的大 mon 旗艦機, 如果三叔自毁長城, 咁得返華仔揀

TOP

睇到網上消息Galaxy Note 7 SM-N930V,行6.0.1,820 cpu、2K screen,話得4g ram

TOP

睇到網上消息Galaxy Note 7 SM-N930V,行6.0.1,820 cpu、2K screen,話得4g ram
supermeone 發表於 2016-7-7 13:38

GeekBench就話7.0
安兔兔就4gb,820,6.0.1

基本上要等多半個月之後先會有Demo機出現

家陣嗰d可能都只係測試機

via HKEPC Reader for Android

TOP