本帖最後由 新遺失戰艦 於 2011-6-7 23:39 編輯

用左Atrix 都有幾日, 我發現通話呢part 同之前我用MS1/2 有個明顯分別
雖然mic 既noise filter 無MS1/MS2 咁好
但係我又覺得Speaker 既noise 反而比MS1/MS2 少好多
變左好似對方有CT 咁,
對方講野既雜音"乾淨" 左好多

大家有無咁樣覺得呢?
定係純粹係我既"錯覺"?

TOP

用左Atrix 都有幾日, 我發現通話呢part 同之前我用MS1/2 有個明顯分別
雖然mic 既noise filter 無MS1/MS2  ...
新遺失戰艦 發表於 2011-6-7 23:35


我未用過MS 但聽人地講野真係幾清下

TOP

喺"領X"訂左個 HD Multmedia Dock (有USB, 有 remote 嗰隻)
HK$7XX; 落訂 5佰; 好快有得玩

TOP

喺"領X"訂左個 HD Multmedia Dock (有USB, 有 remote 嗰隻)
HK$7XX; 落訂 5佰; 好快有得玩  ...
FreeTong 發表於 2011-6-8 11:19



呢度有 brother 報告手機內存會無左, ching 有無此情況?

TOP

回復 144# honming

我由廿七號個日一出行貨即買, 用到依家, 除左ROOT機個下會洗晒STORAGE裏面既野之外,
暫時都未有其他特別問題. 但我可以講, 佢夾CSL既卡始終都會間中斷線(上網).
之前用過DEFY都會咁斷, 但斷得無咁密. 用HTC/SAMSUNG + CSL就會好D...

TOP

呢度有 brother 報告手機內存會無左, ching 有無此情況?
honming 發表於 2011-6-8 11:23


我用得好正常, "手機內存會無左" 只是在 root 機時發生.

TOP

用左Atrix 都有幾日, 我發現通話呢part 同之前我用MS1/2 有個明顯分別
雖然mic 既noise filter 無MS1/MS2  ...
新遺失戰艦 發表於 2011-6-7 23:35


Atrix  跟我用開的 XT701 , 通話質量相似的好.

TOP

唔該我想問下 個 root 係咪真係可以unroot 返?
evo 發表於 2011-6-7 01:37


已經試過 unroot, 完全可以.
很快的, 不用 5 秒已經 reboot, 開機後一切正常.
(這次unroot測試, 它不會清洗內置SD, 我會更新 Atrix試一試 的相關貼文)

TOP

回復 141# 新遺失戰艦


    听別人講野係好似清左, MS D聲會實D.
如果播歌, 我覺得係MS個SPEAKER好D.

我試左降噪 高同普通, 我覺得係無咩分別..

TOP

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2011-6-8 21:45 編輯
回復  新遺失戰艦


    听別人講野係好似清左, MS D聲會實D.
如果播歌, 我覺得係MS個SPEAKER好D.

我試 ...
nelsonyin 發表於 2011-6-8 06:27 PM


Yes~ high and normal 真係試唔出有分別
聽人講野, 人聲純淨左
Speaker 就唔算分別太大

但係又稔起另一個問題, 就係system 既"tick tick" / "sip sup" 按button 既聲
已經唔係錯覺, 真係一時大聲, 一時細聲, 唔夠統一
有時按同一個widget 第一下無咁響, 第二下就正常

可以試下off screen--> on screen
之後求奇按一個widget, 第一下會比較細聲
之後back, 再按同一個widget 多一次, 又會響好多

打電話既數字button, 比MS 細聲左好多

TOP