本帖最後由 新遺失戰艦 於 2011-6-8 21:45 編輯
回復 新遺失戰艦
听別人講野係好似清左, MS D聲會實D.
如果播歌, 我覺得係MS個SPEAKER好D.
我試 ...
nelsonyin 發表於 2011-6-8 06:27 PM 
Yes~ high and normal 真係試唔出有分別
聽人講野, 人聲純淨左
Speaker 就唔算分別太大
但係又稔起另一個問題, 就係system 既"tick tick" / "sip sup" 按button 既聲
已經唔係錯覺, 真係一時大聲, 一時細聲, 唔夠統一
有時按同一個widget 第一下無咁響, 第二下就正常
可以試下off screen--> on screen
之後求奇按一個widget, 第一下會比較細聲
之後back, 再按同一個widget 多一次, 又會響好多
打電話既數字button, 比MS 細聲左好多 |