想問各位CHING..部機有冇方法試到MON既死點同光點丫???

TOP

想問各位CHING..部機有冇方法試到MON既死點同光點丫???
peterboy 發表於 2011-6-5 13:08


極簡單
Display checker / 同類型的 Apps
https://market.android.com/detai ... v.ScreenBurnInCheck

TOP

我發現有一個問題 ... 連按兩下 HOME 制 有無得SET 係無功能 ?? ... 因為佢一定要SET一樣 ... 有時手快禁到又彈出黎比較麻煩 ...

TOP

ching見到你個test都真好好正好吸引,我都比Atrix毒住,如果100分滿手,ching會比佢幾多分呢XP
如果我想買依部長用1-2年,ching又覺得點呢XP

TOP

剛剛試用 SuperOneClick V1.8/1.9.1 , Root 機都不成功.在 Runging psneuter... 便停了下來, 動也不動. :di ...
FreeTong 發表於 2011-6-5 12:58 PM


仲稔住root 到可以幫部Atrix 減電壓添~

TOP

仲稔住root 到可以幫部Atrix 減電壓添~
新遺失戰艦 發表於 2011-6-5 16:49



    有另一個可 root 程式, 現時我正在開工, 唔方便搞, 明天應該可以出"測試"

TOP

回復 113# sonic2010

有去"SETTING" -> "應用程式" 最LAST果個SETTING.

TOP

回復  sonic2010

有去"SETTING" -> "應用程式" 最LAST果個SETTING.
nelsonyin 發表於 2011-6-5 20:24


我知有得set , 但係搵吾到有關閉該功能既選項 ><

TOP

仲稔住root 到可以幫部Atrix 減電壓添~
新遺失戰艦 發表於 2011-6-5 16:49

Use Gingerbreak

TOP

本帖最後由 FreeTong 於 2011-7-30 20:36 編輯

Atrix 第十試, ROOT / UnROOT (屈機)

Android 版本 2.2.2 的 港版 MOTO Atrix,
用 SuperOneClick 所有版本均不能成功,
坊間現時只有一個 GingerBreak APK 可以用上,
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1044765
(點選它的 Attached Files : GingerBreak-v1.20.apk 直接下載到手機)
以下介紹各個安裝步驟...

1) 直接下載 GingerBreak-v1.20.apk 到手機
2) menu > 設定 > 應用程式 > 未知的來源 (打勾)
3) 用手機的"檔案管理員"找到 GingerBreak 安裝


進行 ROOT 之前, 手機需要一些設定...
A) 飛行模式 (避免進行中有call in)
B) 停下一切背景運作 (e.g. 防毒, call block...)
C) 所有 App2SD 的移回手機
D) 內置&外置的SD卡, 完全備份 (root期間內置SD會被清洗)
E) 一定要掛上 "外置 SD" (root 途中會被自動卸載, 看似沒有刪除任何文件)
F) menu > 設定 > 應用程式 > 開發 > USB偵錯 (打勾)

4) 執行 GingerBreak, 先來一句"警告", 要求有 SD & USB偵錯


5) 可以按下 "Root device"


6) 另一個"警告", Root 進行中. (很快, 約1分鐘, 自動 reboot)


7) 完全重啟之後, 可以看到 Android 海盜 (授權程式)


8) 再次打開 GingerBreak, 可以允許 UnRoot device, 即root成功
(建議留下這個版本, 日後有需要 unroot 時, 同一版本容易處理)&UnRoot 已經進行過測試, 很快的, 不用 5 秒已經 reboot, 開機後一切正常.
(這次unroot測試, 發現它不會清洗內置SD, 留意 root 機時會發生洗SD情況)

TOP